czwartek, 15 maja 2014

[22.04.2014] Deadline

Dzień po nieodebranym przez doradcę telefonie dostałem maila:

-->doradca e-mail [22.04.2014]
-Na ten moment Państwa wniosek kredytowy nadal jest w centrali banku.Spróbuję to nieco przyspieszyć, czy otrzymali już Państwo pismo od dewelopera?

<--ja odp. [22.04.2014]
-Dziękuję za informację, właśnie miałem pytać jak tam status kredytu Pisma od dewelopera jeszcze nie otrzymaliśmy.


 -->ja e-mail [25.04.2014]
-Panie Krzysztofie uzyskałem informację że deweloper zakończył kolejny etap budowy i rozpoczyna wysyłkę "zaproszeń" do opłaty kolejnej transzy, czy może Pan nacisnąć PKO aby się pośpieszyli z decyzją?
<--doradca odp.[25.04.2014]
 -Tak, Dzisiaj od dewelopera brałem jeszcze ostatnie (mam nadzieję dokumenty) – czekamy jeszcze na jeden, który deweloper musi dostarczyć z swojego banku.