czwartek, 15 maja 2014

[20.03.2014] ee co z tym kredytem??

-->e-mail:
-Panie Krzysztofie, jakieś wieści z PKO w sprawie wnioskowania naszego kredytu ?

<--odpowiedź [24.03.2014]
-Dzień dobry, Dzisiaj pod wieczór zadzwonię do Pana.Mam kilka kwestii do omówienia związanych z Państwa kredytem, ale generalnie to sytuacja wygląda dość dobrze. 

he? ta sytuacja?? dość dobrze?? o co  chodzi??

<--tel.[26.03.2014]
Doradca: -Z kredytem wszystko jest jak w najlepszym porządku, ale dzwoniło PKO SA i bardzo by chcieli aby został Pan jednak ich klientem w związku z czym przygotowali dla Pana 'specjalną' ofertę, którą chciałbym przesłać Panu do rozpatrzenia
 JA: -ok, proszę przesłać, zobaczyć nie zaszkodzi

<--e-mail [27.03.2014]
przyszła oferta Pekao SA na identycznych warunkach jak ta przesłana wcześniej, w międzyczasie znalazłem w internecie niepokojący wpis odnośnie promocji w ramach której mieliśmy brać kredyt w PKO BP, natychmiast skontaktowałem się z doradcą:

--> moja odpowiedź e-mail [27.03.2014]
-Panie Krzysztofie, ostatecznie- wybieramy PKO BP z ubezpieczeniem od utraty pracy + ROR + KK + zwolnienie z opłat za kontrole/oszacowaniaz racji zatrudnienia żony- jak kilka miesięcy temu byliśmy w PKO to Pani z banku twierdziła że bez problemu żony umowa się kwalifikuje do tej promocji. 
Obecnie w internecie znajduję tylko informację "z drugiej ręki" że ta promocja obowiązuje wciąż do końca marca http://goo.gl/mZOwJS ale mam nadzieję że uda się Panu ją załatwić pozytywnie.
Tak więc proszę działać, ustalić termin podpisania umowy- jeżeli to możliwe to po godz 15.00 (jeżeli musi być wcześniej to proszę dać znać abyśmy zgłosili dzień urlopu).