czwartek, 15 maja 2014

[21.02.2014] Zestawienie ofert i decyzja

wysłałem następujący e-mail:
-Panie Krzysztofie, czy można prosić o informację co zaproponowało pekao sa i pko bp jeśli chodzi o oprocentowanie kredytu (marża, prowizja, koszt prowadzenia konta/karty (jeśli wymagane lub ich założenia zmieni oprocentowanie kredytu), z kredytu musielibyśmy skorzystać przy 3ciej transzy(kwiecień).Czy aktualne oferty banków mają ograniczenia czasowe (np tylko do końca lutego)?


[odpowiedź- 3 dni później]
-Przepraszam najmocniej, ale wyladowałem na L4, dzisiaj max, jutro jak się tylko odkopię wszystko Panu prześlę.

[odpowiedź- 2 dni później]

Otrzymałem czytelne zestawienie ofert obu banków- potwierdziły się wszystkie informacje jakie znalazłem wcześniej w sieci. Na zakończenie zestawienia nasz Doradca dopisał:
-Moim zdaniem korzystniejszą ofertę mają Państwo w Pekao SA. Natomiast ostateczna decyzja należy do Państwa. Proszę o informację zwrotną.
Dzień później przekazałem jednoznaczną decyzję- Proszę finalizować podpisanie umowy z PKO BP na podanych przez Pana warunkach (oczywiście z uwzględnieniem Promocji dla grup zawodowych).